Τρόποι Πληρωμής

Παρακάτω περιγράφονται αναλυτικά οι Τρόποι Πληρωμής.



1. Πληρωμή στο κατάστημα μας.

Μπορείτε, με την παραλαβή της παραγγελίας σας από το κατάστημα μας να γίνει η πληρωμή είτε με μετρητά, είτε με κάρτα μέσω POS.

 

2. Αντικαταβολή.

Μπορείτε να κάνετε την πληρωμή με αντικαταβολή, δηλαδή να γίνει η εξόφληση της παραγγελίας να γίνει κατά την παράδοση στο χώρο σας από τον εξουσιοδοτημένο υπάλληλο της μεταφορική εταιρίας. 

 

3. Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό.

Μπορείτε να καταθέσετε το ποσό της παραγγελίας σας, στους παρακάτω τραπεζικούς μας λογαριασμούς:

 

Εθνική Τράπεζα:                       Αριθμός Λογαριασμού19100160126

                                                        IBANGR4201101910000019100160126

 

Alpha Bank:                           Αριθμός Λογαριασμού134002101275407

                                               IBANGR0601401340134002101275407

 

Τράπεζα Eurobank:                 Αριθμός Λογαριασμού: 0026.0050.300.200.830.652 

                                                       IBAN: GR7902600500000300200830652  

 

**ΠΡΟΣΟΧΗ : Για παραγγελίες μέσω Σκρουτζ , όσο αναφορά τις διαθεσιμότητες ο πελάτης οφείλει να μας καλέσει για να ενημερωθεί  για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος για αποφυγή παρεξηγήσεων ,η σελίδα του Σκρουτζ  ανανεώνεται κάθε δυο ώρες.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ! 

Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να κάνει την πληρωμή από άλλη τράπεζα τότε θα επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του τραπεζικού εμβάσματος, για να δρομολογηθεί η παραγγελία.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, μετά την κατάθεση σε τράπεζα Εθνική,Alpha,Eurobank, μπορείτε να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά για να προχωρήσει άμεσα η παραγγελία σας.

Στην περίπτωση που η κατάθεση γίνει από άλλη τράπεζα, μπορείτε να μας αποστείλετε email στο info@officesupply.gr επισυνάπτοντας το καταθετήριο.

Βάσει Νόμου, για ποσά άνω των 500 €, από 01.01.2014 είναι υποχρεωτικό πλέον η πληρωμή να γίνεται είτε με πιστωτική κάρτα, είτε με τραπεζική κατάθεση.